Foreholte heeft deze week drie gloednieuwe logo’s gepresenteerd voor de Vrienden van Foreholte, de sponsoren en de businessclub. De nieuwe huisstijl zorgt voor een frisse, herkenbare uitstraling die beter past bij de professionele koers die de vereniging de afgelopen jaren is ingeslagen.
De drie logo’s sluiten visueel op elkaar aan en dragen bij aan de versterking van de verschillende netwerken binnen de club. Met de nieuwe beelden wil Foreholte de betrokkenheid van partners en supporters nog meer zichtbaar maken, zowel online als op het sportpark.
De ontwerpen zijn gemaakt door Leon Koelewijn van reclamebureau Emper, die ook het oorspronkelijke huidige clublogo heeft ontworpen. Zijn handtekening is dus al jaren zichtbaar binnen de vereniging.
“Met deze nieuwe logo’s zetten we een volgende stap in de uitstraling van onze club,” zegt Tjeerd van der Zwaan, mediacoördinator van Foreholte. “De afgelopen jaren zagen we varianten op ons logo opduiken die niet conform de huisstijl waren. Het half afgeknepen logo van de Vrienden van Foreholte (foto onder dit artikel red.) is daar een goed voorbeeld van. Deze nieuwe lijn zorgt voor duidelijkheid, herkenbaarheid én professionaliteit — precies waar we als vereniging naartoe willen.”
De logo’s zullen de komende weken op meerdere plekken te zien zijn, waaronder op borden langs het veld, in communicatie-uitingen en op social media.